EntriesAboutContactCredits


Overview


Hello, my name is Yaya. Welcome to my territory. no harsh words . no follow you , follow me back :D follow if you want :) no copying mine .
status ; handphone rosak
mood ; ta tentu hala
Screams

ShoutMix chat widget

saya jealous
Wednesday, August 24, 2011 | 0 comments
Tumblr_lq4h9a7rig1qgckqqo1_400_large

hey-II korang ! saya rindu awak shome lahh . haha . okaii . saya da lama ta update sebab , ayah saya rembat laptop ni , dan semalam saya edit blog kawan saya . so , tak sempat . itu pendahuluan . so dia tak berkenaan dengan tajuk . description laa . okaii .

hikhik :B awak nak tau takkkk ? malu lahh nak cerita ni . nanti org cakap saie gatal pulak . ahaa , ta pe lahh . pedulik hapee hakku ! haa , ta pe laa , bukan selalu pungg nak jadik gatal hihi . saya kan single . #diketahuisemua . saya jeles laa tengok orang kapel ni . wahaha . kesian . tapi saie ada crush <3 #CapitalF ♥ mwehehe . saya conteng nama awak kat pen saya . sori ea ? hikhik . tapi dulu kawan ea ada cakap , dea suka saya . tapi ta tau laa . hehe . 

lepas tu kennnnnn . waktu hari kantin kat sekolah saya . saya pergi laa tengok wayang cerita sekali lagi . lepass tu dea pun ada . tapi jauh . ta de lah jauh mana . saya tengok dea dari jauh . tapi dea ta perasan saya . hikhik :B sweet gila cerita #SEKALILAGI !! <3 lagi-II waktu dorang pakai baju kapel makan aiskrim sama-II . aww <3 saya ? bila lagi . haha . okai laa . saya tengah mood bercinta ni . sokbaii <3




Older Post | Newer Post